reede, 21. detsember 2012

"Unleashed" - Cherrie Lynn

1. raamat sarjast "Ross Siblings"
Peategelased: Kelsey Peterson ja Evan Ross

Mõne aja eest jättis Kelsey abikaasa ta teise naise pärast maha. Veel hullem oli fakt, et teine naine oli Kelsey parima sõbra Evani kihlatu. Nüüd on Kelsey ametlikult lahutatud, kuid suhted Evaniga on ikka veel jäigad ja ametlikud. Kelsey on kindel, et peale abielu kaotas ta ka oma parima sõbra.
Evan ei suuda siiani uskuda, et mees, keda ta sõbraks pidas võis Kelseyle niimoodi haiget teha. Ta otsustab oma sõpruse Kelseyga iga hinna eest päästa.  Mehe plaan on lihtne  - kasutada oma mesinädalate reisi pileteid ja veeta Kelseyga lõbus nädal kuuma päikese all Hawaiil. 
Kelsey ootab nädalat oma parima sõbraga, kes pole temas kunagi naist näinud, kuid Evanil on mõttes naine oma embusse võrgutada ning hoolitseda, et keegi enam Kelseyle liiga ei teeks.

Arvamus:
"Unleashed" võidab mu blogis selle aasta auhinna kategoorias "Raamat ei vastanud üldse ootustele."
Ma nägin kaanepilti, lugesin raamatu tutvustust ja mõtlesin, et see on äärmiselt kerge lugemismaterjal - kuum päike, Hawaii ja kaks inimest leidmas teineteist maapealses paradiisis. Enam rohkem ma eksida ei saanud! Kõik need komponendid olid raamatus küll olemas ja tegelaste armulugu oli äärmiselt kuum, aga lihtsaks ajaviiteks seda küll pidada ei saa.
Lugu oli väga tõsine ja süütundest tiine. Kõik tegelased tundsid end mõne oma teo pärast süüdi ning lehekülgede kaupa raamatu peategelased muud ei teinudki, kui nuhtlemine end asjade pärast, mis olid juhtunud.
Ma lugesin mõne peatüki ja vajasin siis aega enda kogumiseks, sest hakkasin end igasuguste pisiasjade pärast üles keerama. Lugu lihtsalt mõjus nii masendavalt. Kui olin umbes poole raamatust läbi lugenud, otsustasin, et nüüd aitab. Üksvahe oli kavas raamat päris pooleli jätta, kuid pärast paaripäevast pausi vaatasin raamatut teise pilguga. Ma hindasin ümber oma ootused, eirasin kaanepilti ja lugesin siis raamatu lõpuni.
Kummalisel kombel ei mõjunud see enam üldse nii depressiivselt ja ma suutsin koguni tegelastele kaasa elada. Kindlasti pole see üks mu lemmiraamatutest, kuid mulle meeldisid tegelased, nende probleemid olid elulised ja mul oli kahju, et nad pidid nii palju üle elama.

Hinne:  3 / 5
Sarja raamatud:
"Unleashed"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...