laupäev, 29. detsember 2012

"Lover Awakened" - J.R. Ward

3. raamat sarjas "Black Dagger Brotherhood"
Peategelased: Zsadist ja Bella


On käimas sõda vampiiride ja vampiiriküttide vahel. Musta Pistoda Vennaskond - kuus karmi vampiirsõdalast -  võitleb oma rassi eest. Näib, et nad on kaotamas, sest vampiiriküttidel on õnnestunud viimastel kuudel röövida mitmeid vampiire, nende hulgas ka Mary hea sõbranna Bella.
Neiu perekond peab Bellat hukkunuks, kuid mälestus kaunist naisest, kes ta lähedust soovis, ei anna Zsadistile rahu  ning ta otsib Bellat edasi. Viimaks õnnestub tal Bella leida ja päästa, kuid naise röövija põgeneb.
Bella ei suuda siiani uskuda, et ta elas selle õuduse üle. Vangistus on aga omad jäljed jätnud. Bella ei soovi koju naasta, sest tunneb end vaid koos Zsadistiga kindlalt ja turvaliselt. See paneb Zsadisti, keda isegi Vennaskond peab ohtlikuks hullumeelseks, väga ebamugavasse olukorda.

Arvamus (sisaldab spoilereid):
Taas üks fantastiline raamat. Ma olen Vennaskonna maailmast võlutud. 
Zsadist oli väga vastuoluline kangelane ja suurema osa ajast (eriti alguses) ei saanud ma aru, mida Bella temas nägi. Mees oli ju läbinisti mäda või vähemalt tundus selline. Kuid kummalisel kombel nad sobisid ja kumbki ei muutunud tüütuks või ebameeldivaks. Zsadisti lugu murdis mu südame. Nii palju temaga seonduv sai selgemaks, kui autor lõpuks paljastas, mis minevikus juhtus. Viis kuidas ta Bellale igati vastu proovis tulla ja kui suuri jõupingutusi ta selleks tegi, muutsid südame soojaks ja tõid pisara silma. Raamatu lõpus ma lausa armastasin seda paari ja olin nukker, et lugu läbi sai.
Närvidele käis mulle Phury. Ometigi oli just tema see, kes suuri ohvreid tuues oma venna päästis - tõeline kangelane. Ohvrimeelsust nõrgus temast igal sammul. Lõpuks oli mul suur tahtmine talle virutada ja soovitada tal elama hakata. Poleks iialgi arvanud, et mõni Vennaskonna liikmetest mulle ebameeldivaks muutub, aga Phury'l see õnnestus.
Kui tulevikus just suuri tragöödiaid ei juhtu, siis on see arvatavasti sarja kõige kurvem raamat. Mu süda tilkus verd, kui Thorist ja Wellsiest lugesin. Nii kohutavalt kurb. 
 
Sari muutub iga järgneva osaga aina paremaks, sest peale tegelaste armastusloo on autoril õnnestunud luua lummav ja ohtlik maailm, kus pidevalt midagi toimub. Ma pean rõhutama, et kõigi siiani loetud osade taustalood on omaette meistriteosed.

Hinne: 6 / 5

Sarja raamatud:
"Lover Awakened" 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...