neljapäev, 20. detsember 2012

"Dragon Bound" - Thea Harrison

1. raamat sarjast "Elder Races"
Peategelased: Pia Giovanni ja Dragos Cuelebre

Raamatu kangelanna Pia Giovanni on poolenesti inimene ja poolenesti midagi muud. Just see midagi muud toob noorele naisele kaela suure pahanduse. Usaldades oma päritolu saladuse kallimale, leiab Pia varsti end olukorras, kus ta on sunnitud lohe varanduse hulgast mündi varastama.
Dragos Cuelebre on üks võimsamaid kujumuutjaid. Loomulikult on ta vihane ja hämmelduses, kui avastab, et keegi on suutnud ta kaitsest läbi tungida ja mündi varastada. Huvi olevuse vastu, kes sellega hakkama sai, ei anna talle aga rahu ning ta asub Piat jahtima.

Arvamus:
Taas üks raamat, mida lugesin kevadel, aga mille postitus jäi omal ajal poolikuks. Tahtsin raamatule uue võimaluse anda, sest amazon ja goodreads lausa pakatavad kiitvatest arvustustest. Lugesin nüüd detsembris uuesti, kuid probleemid jäid samaks.
Ma armastan raamatuid lohedest ja kujumuutjatest, kuid siin ei saanud ma kuidagi otsa peale. Kohati oli lugu väga raskesti jälgitav ja raamatu lõpuni ei mõistnud ma täpselt, mis olevused seal kõik ringi sagisid. Ausalt öeldes oli mul raamatu esimest poolt lugedes üsna suva, mis peategelastest saab. Nad ei muutunud südamelähedasteks. Dragos oli liiga pealetükkiv, liiga isane ja lihtsalt igatpidi liiga .... rõhuv. Piast esimeses peatükis lugedes mõtlesin, et tegu on huvitava tegelasega, kuid järgmistes peatükkides mu huvi rauges. Miks täpselt, on väga raske öelda. Raamatu tegevus venis kummalisel kombel. Tegevus näis kogu aeg toimuvat, aga tegelikult ei juhtunud mitte kui midagi. Alles raamatu teine pool läks põnevaks ja seda osa lugesin ma juba huviga.
Kui esimesest poolest üle sain, oli tegu üsna korraliku lugemismaterjaliga.

Hinne: 3 / 5

Sarja raamatud:
"Dragon Bound"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...