kolmapäev, 5. detsember 2012

"Beast Behaving Badly" - Shelly Laurenston

5. raamat sarjast "Pride".
Peategelased: Blayne Thorpe ja Bo Novikov

Kümme aastat tagasi, kui Bo Novikovi pilk Blayne Thorpe'il peatus, põgenes neiu tagasi vaatamata. Nüüd kohtuvad nad jälle ning mehe ainitise pilgu all valdab Blayne'i  taas tungiv soov joosta nii kaugele kui jalad kannavad. Bo esindab kõike, mida Blayne sportlases jälestab - ta pole meeskonnamängija, on jääl liiga agressiivne ja kohtleb oma fänne kohutavalt. Kuid kui Blayne saab teada, et ta rulluisu derbi naiskond tahab ta tähtsal mängul pingile panna, kuna nende arust on Blayne liiga kena ja viisakas, on just Bo kujumuutja, kelle poole Blayne pöördub.
Naise ettepanek on lihtne - mees treenib teda ja tema õpetab mehele, kuidas paremini käitudes sõpru leida.
Bo'l pole sõpru vaja. Korrafriigist hübriid mõtleb vaid hokile ja oma hülgefarmile. Vastumeelselt on ta viimaks nõus Blayne'i treenima. Oma üllatuseks taipab Bo üsna pea, et ettearvamatu ja ärritava huntkoera  seltskond teeb ta tõeliselt õnnelikuks.

Arvamus:

Lugesin raamatut suvel ja millegi pärast jäi lugu kripeldama. Arvasin, et hindasin raamatut liiga madalalt. Niisiis lugesin raamatu nüüd uuesti läbi. Kurb küll, aga suures osas jäi mu suvine arvamus püsima.  
Ootasin Blayne'i lugu, aga kui raamat läbi sai, tundsin kummalist pettumust. Esimest korda sarja lugemise ajal tundsin ma keset raamatut igavust. Lugu jooksis üsna hästi, kui ma sain üle šokist, millise kaaslase autor Blayne'ile valinud oli. Bo muutus juba üsna südamelähedaseks, tegevust ja põnevust oli piisavalt ning siis otsustasid meie kangelased koos voodisse minna. Pärast seda esimest korda, vajus lugu ära. Jõudsin juba mõelda "jessas, kui igav" ja autor oleks seda nagu kuulnud, sest tempo ja põnevus tulid tagasi.
Siiski paganama kummaline lugu. Esmamulje järgi arvasin, et Bo hakkab mulle pinda käima, kuid tegelikult käisid hoopis Dee-Ann ja Blayne vahepeal tõsiselt närvidele. Dee-Annis olin tegelikult täitsa pettunud. Kuidas ta ometi võis niimoodi teha? Ric see-eest muutus mu lemmiktegelaseks. Mulle meeldis, kuidas ta oma tunnetele vaatamata Dee-Anni tegusid hukka mõistis ja talle vabandusi välja ei mõelnud. Teine lemmiktegelane oli Blayne'i isa Ezra Thorpe. Fantastiline tegelane. Ma loodan väga, et tulevastes raamatutes on temast rohkem juttu.
 

Närvi ajav lõpp oli sellel raamatul. Ma ikka veel mõtlen, mida Bo tegelikult küsida tahtis. See muudkui keerleb mul peas ja ajab hulluks.
Tegelikult oli taas tegu väga naljaka raamatuga. Kuigi mõned asjad jätsid soovida, oli huumor viimase peal.

Hinne: 3,5 / 5

Sarja raamatud:
"The Mane Event"
"The Beast in Him"
"The Mane Attraction"
"The Mane Squeeze"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...