reede, 30. november 2012

"Üksnes sinu" - Susan Mallery

5. raamat sarjast "Fool's Gold"
Peategelsed: Montana Hendrix ja Simon Bradley

Originaalpealkiri: "Only Yours"
Tõlkija: Raili Puskar
Ersen 2011

Montana Hendrix on leidnud oma kutsumuse. Töö teraapiakoertega on toonud naise hinge rahu. Kui aga Montana kutsikaohtu teraapiakoer haiglas ülemeelikuks muutub ja põletushaavade osakonda tormab, saab naine ajutiselt linna kolinud doktor Simon Bradley'lt tõelise peapesu.
Lapsepõlves tõsiseid põletushaavu  saanud Simon rändab mööda maailma ühest haiglast teise ning opereerib tules kannatada saanud lapsi. Kui üks tema väikestest patsientidest haiglas koera nähes esmakordselt oma haavad ja talumatu valu unustab, ei jää Simonil muud üle, kui Montanaga rahu sõlmida ning lubada naisel koos mõne väikese hästi käituva koeraga põletushaavade osakonda külastada.

Arvamus:
See on siiani sarja parim raamat. Mulle meeldis, kui positiivselt suutis Susan Mallery kirjutada nii raskel teemal, kui seda on põletushaavasid saanud lapsed ja nende ravi, mis sageli võtab aastaid.
Ma ahhetasin õudusest, kui lugesin Simoni minevikust ja tundsin rõõmu, et Montana suutis näha mehe armidest kaugemale. Montana hoolealused võitsid mu südame - nad olid tõelised kangelased, kes suutsid paljudele inimestele rõõmu tuua.
Loomulikult tärkas mu uudishimu Denise'i kummalisest käitumisest lugedes. Ma tahan kangesti teada, mis tema ja Montana bossi Maxi vahel oli või siiani on.
Süngetele seikadele vaatamata on see äärmiselt helge raamat ning kindlustas mu edaspidised külaskäigud Fool's Goldi linnakesse.

Hinne: 4,5 / 5

Sarja raamatud:
"Täiuslikku püüdes"
"Peaaegu täiuslik"
"Täiuslikkust leides"
"Üksnes minu"
"Üksnes sinu"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...