reede, 30. november 2012

"Härra Täiuslik" - Linda Howard

Originaalpealkiri: "Mr. Perfect"
Tõlkija: Jana Linnart
Ersen, 2002

Neli sõbrannat kohtuvad pärast tööd restoranis ning kuna kõigil on armuelus probleeme, läheb jutt ideaalse mehe peale. Naljaviluks otsustavad nad koostada nimekirja Härra Täiuslik. Manustatud alkoholi koguse suurenedes muutuvad naiste nõudmised aina riivatumaks.
Koostatud nimekiri levib firmas, ning selle vastu hakkavad huvi tundma ka ajalehed ja televisioon. Naised peavad seda vaimukaks, mehed aga solvavaks.
Olukord muutub ohtlikuks kui sõbrannad hakkavad saama kummalisi telefonikõnesid ja siis neist üks tapetakse.

Arvamus:
Mulle meeldisid  peategelased Jaine ja Sam. Nad tundusid reaalsete inimestena ja nende vestlused ajasid mind naerma. Raamatus segunesid põnevus ja romantika ning sekka kirjutas autor paar tõeliselt kurba hetke. Mõned peatükid olid edasi antud mõrvari vaatepunktist  ning sel ajal jooksid mul külmavärinad mööda selga alla. Jube.
Kahjuks aimasin ma juba üsna varakult, kes mõrvar oli. Keegi teine lihtsalt ei sobinud sellesse rolli. Kurb, et autor asja mulle nii lihtsaks tegi. Samuti olin raamatu lõpus üsna nukker, sest minu arvates tabati mõrtsukas liiga hilja.
Hea raamat oli "Härra Täiuslik" sellegi poolest. Soovitan seda neile, kellele meeldivad romantilised põnevuslood.

Hinn: 4 / 5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...