pühapäev, 14. oktoober 2012

"Wyatt: Return of the Cowboy" ja "The Princess' Dragon Lord"

"Wyatt: Return of the Cowboy" - Cathy McDavid

umbes 53 lk
Kaksteist aastat tagasi lahkus Wyatt Malone peale tüli isaga kodulinnast. Nüüd on ta tagasi ja tahab perega rahu teha. Kuid see osutub oodatust keerulisemaks. Wyatti lapsepõlvesõber Paige St. John on haavunud, et mees ta kodulinna maha jättis ning Wyatti vanem vend ei taha, et mineviku saladused välja tulevad.

Arvamus:
Lühidusele vaatamata meeldis just see novella mulle kõige rohkem. Autori iga sõna läks asja ette  ning ta suutis luua maalilise väikelinna huvitavate tegelastega, kelle edaspidisest käekäigust ma meelsasti loeksin. Sobiv lühiromaan sarja sissejuhatuseks.

Hinne: 4,5 / 5
Sildid: kindle, armastus, kauboid, hinne 4,5, Cathy McDavid
__________________________________________________________________________
"The Princess' Dragon Lord" - Mandy Rosko
umbes  91 lk
Lasteaia kunstiõpetaja Diana Winters läheb metsa maalima. Kaunis suvepäev muutub košmaariks, kui teda ründavad puud. Mõrtsukpuude eest põgenedes kukub ta kosest alla ja ärkab võõra mehe voodis, kes kinnitab, et Diana on tema abikaasa. 

Arvamus:
Pean tunnistama, et peale esimest kümmet lehekülge hakkasin ma lugema pilku üle lehekülgede libistades.  Kui alguses veel tundus, et  lool on sisu, siis hiljem suutsin ma vaid mõnes kohas mühatada.  Jäi mulje nagu ei suudaks autor otsustada, kas tegu on Disney muinasloo ümberjutustusega või kuumemat sorti armastuslooga. Ja kuna ta otsusele ei jõudnud, siis pendeldas ta nende vahel ning tulemuseks oli üsna segane jura.
Ainsad kohad, mis tõesti mu tähelepanu haarasid, olid üsna hästi kirjutatud lohega seotud lõigud.
Ma ei oska öelda, kas "The Princess' Dragon Lord" on sarja eellugu või eraldiseisev lühiromaan.

Hinne: 1,5 / 5
Sildid: kindle, paranormaalne armastus, lohed, hinne 1,5, Mandy Rosko, haldajad

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...