laupäev, 8. september 2012

"Stardust of Yesterday" - Lynn Kurland

Raamat sarjast "De Piaget" (kirjutatud 1., kuid ajaliselt sarja 11. lugu)
Peategelased: Genevieve ja Kendrick

Ameeriklanna Genevieve Buchanan pärib Inglismaal asuva lossi - päris ehtsa koos tornide ja ülemteenriga. Kõik oleks ju kena, kui lossis poleks juba alalist elanikku - 13. sajandist pärit rüütli Kendrick de Piaget vaimu.

Arvamus:

Tegelikult lugesin ma raamatut esimest korda umbes kolm aastat tagasi ja suht külmaks jättis kogu see tants ja trall ümber vaimu, kes lossi uut perenaist maha koksata üritas. Samuti ei teadnud ma siis, et raamat on osa suuremast sarjast.
Ühel selle suve eriti vihmasel päeval sattus raamat taas mu lauale ja ma lugesin selle uuesti läbi. Mu arvamus on mõneti muutunud. Kuna tegu on autori esimese romaaniga, siis pole tegelastel sellist sügavust nagu oleks võinud olla. Mõnes kohas jäi tempost puudu, tegevus soikus ja asi hakkas igavaks kiskuma,  aga ..... "Stardust of Yesterday" on hämmastavalt romantiline ja  südamlik raamat, kus pole detailseid voodistseene ega roppusi. Uskuge mind, see oli fantastiline vaheldus armastusromaanidele, kus armustseenid aina graafilisemaks muutusid. "Stardust of Yesterday" on raamat armastusest ja sõprusest ning seda võib rahuliku südamega ka teismelisele soovitada.  
Üritan tasapisi De Piaget sarja lugeda ning raamatud muutuvad aina paremaks. Mul on väga kahju, et Lynn Kurlandi raamatuid pole eesti keelde tõlgitud.

Autori koduleht

Hinne: 4 / 5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...