pühapäev, 30. september 2012

"Shades of Midnight" - Lara Adrian

7. raamat sarjast "Midnight Breed"
Peategelased: Kade ja Alexandra

Internetti jõuab video Alaskal toimunud koletust veretööst. Vampiirsõdalaste arvates on tegu ülekäte läinud vampiiriga ning Alaskalt pärit Kade suundub koju asja uurima.
Alaskal kohtub Kade võsapiloot Alexandra Maguire'iga, kes esimesena kuriteopaika jõudis. Miski naise olekus paneb Kade'i kahtlustama, et Alex teab tunduvalt rohkem, kui ta on nõus rääkima.

Arvamus:
Ma olen nii Alaska lainel viimasel ajal. Lausa hõiskama paneb, kui leian taas mõne raamatu, mille tegevuspaigaks on Alaska. Selle raamatu juures meeldis mulle eriti kaanepildi alumine osa, mis on tõeliselt kaunis ja loob sobiva õhustiku.
Raamat oli taas karm - algas jubeda mõrvaga ning ka jätkus üsna veriselt. Loos oli paar kohta, mis oma olemuselt olid minu jaoks nii häirivad, et kaalusin isegi lugemise katkestamist. Uudishimu sai siiski võitu ja ma lugesin raamatu lõpuni. Kahetsema ei pidanud, sest kokkuvõttes oli tegu üsna põneva looga ning sarja järgmise paari lugu lausa peab lugema.
"Shades of Midnight" räägib esmakordselt nii "noorest" vampiirsõdalasest, et tegelaste hulgas on ka Kade'i vanemad ja kaksikvend. Ühelt poolt oli natuke kummaline lugeda naisest, kes nägi välja noorem kui Kade, aga langes mehele kaela nuttes rõõmust et ta poeg tuli koju tagasi. Teiselt poolt jälle tundus sarjas siiani nagu oleksid kõik vampiirsõdalased ajatud ja juurteta. Minu jaoks oli Kade'i perekond omamoodi kinnitus, et vampiirsõdalased on ka kunagi lapsed olnud.
Loo mõte nii Kade'i kui Alexi puhul oli mineviku probleemide ja katsumustega silmitsi seismine ja seeläbi koos ühise tuleviku loomine. Mulle meeldis, kuidas asjad lahenesid, aga samas jäi häirima kui kiiresti Kade'i ja Alexi suhe arenes. Vaid paari päevaga teadsid mõlemad, et nad on teineteisele loodud. Ka teistes raamatutes polnud erilist venitamist, kuid Alexi ja Kade'i puhul ei tundunud "esimese silmapilgu armastus" eriti usutav. Nad näisid mõlemad nii iseseisvad ja tugevad isiksused, et ülepeakaela armumine lihtsalt ei veennud mind. Ma liigitaks raamatu rohkem paranormaalse trilleri alla, sest romantikat jäi kuidagi napiks, aga põnevuse ja madina pealt autor kokku ei hoitud.
Kuna ma iga raamatu puhul jauran, kui lahedad võimed peategelastel olid, siis pean siin märkima, et Kade'i võime oli vapustav - midagi sellist, mida endale ka tahaks.

Hinne: 3.5 / 5

Sarja raamatud:
"Kiss of Midnight"
"Kiss of Crimson"
"Midnight Awakening"
"Midnight Rising"
"Veil of Midnight"
"Ashes of Midnight"
"Shades of Midnight"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...