laupäev, 8. september 2012

"Over the Moon" - Angela Knight, MaryJanice Davidson, Virginia Kantra, Sunny

Neljast lühiromaanist koosnev antoloogia. 

Lugesin kolme esimest. Kogumiku neljas lugu "Mona Lisa Three" polnud minu maitse. Kangelanna voodi tundus olevat liiga ülerahvastatud. Kuna suutsin sellest lugeda vaid kahte esimest peatükki, siis ei oska ka tervet lugu hinnata. Algus igatahes mulle ei meeldinud. 0 punkti
"Moon Dance" ja "Driftwood" olid üsna loetavad, kuid väga lühikesed. Mulle meeldib, kui on aega tegelastega tutvuda, kuid siin see lihtsalt ei õnnestunud. Lugu sai enne otsa, kui ma korralikult süveneda jõudsin. Pean märkima, et "Moon Dance" tegelastel oli potensiaali ja nad väärinuks täispikkuses romaani. "Driftwood" jälle oli naljakas lugu libahundist, kes leiab rannas olevast august  seksika vampiiri. Siiski hindaks ma mõlemat lugu 2,5 punktiga. 
"Between the Mountain" oli haldjarahvast. Taas liiga lühike ja tõeliselt segane lugu. Kõik see jutt inimoherdustest hakkas tõeliselt vastu. Kuni lõpuni ei saanud ma aru, miks inimesi ohverdati ja miks haldjad ise ohvritalledeks ei kõlvanud.  1 punkt

Hinne: 2 / 5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...