reede, 17. august 2012

"Üksnes minu" - Susan Mallery

4. raamat sarjast "Fool's Gold".
Peategelased: Dakota Hendrix ja Finn Andersson

Originaalpealkiri: "Only Mine"
Tõlkija: Raili Puskar
Ersen 2012

Fool's Goldi meestepuudus on jõudnud uudistesse ning linnakesse ilmub ennastäis produtsent, kes tahab seal romantilist tõsielusarja filmida. Et asi üle käte ei läheks, veenab linnapea Dakota Hendrix'it filmimisel silma peal hoidma.
Sarja kandideerivad ka Alaska väikelinnast pärit kaksikud Sasha ja Stephen Andersson. Sasha loodab, et sarja pääsemine on esimene samm kuulsuse ja rikkuse suunas, Stephen tahab vaid vanema venna käpa alt välja saada.
Ja siis saabub linna maruvihane Finn Andersson, kel on kindel plaan vennad tagasi ülikooli kupatada, kus on nende õige koht. Karm Alaska võsapiloot on valmis tegema kõik, et kaksikud sarja ei pääseks - produtsendile peksa andma, maksma, veenma, ähvardama ja kui vaja ka vendi röövima.
Loomulikult jääb vihase mehega tegelemine Dakota hooleks. Viimaks õnnestub tal mees maha rahustada. Kuna Finn otsustab filmimise ajaks linnakesse jääda, palgatakse ta telesarja piloodiks ning tema ja Dakota vahel hakkab arenema armulugu.

Arvamus:
Ee, kus see meri oli? Mul jäi raamat silma just kauni kaanepildi pärast, kuid üdini romantilist rannastseeni ma loost ei leidnud.  
Tegu on üsna keskpärase armastusromaaniga. Kahe päevaga sai raamat läbi loetud, kuid vahepeal oli mul üpris igav.
Peategelased tundusid igati toredad inimesed, aga nende lugu polnud põnev. Hoopis rohkem elasin ma kaasa kaksikutele.Kui Sasha oli paras udupea ja kohati meenutas sarjast "Sõbrad" tuttavat Joey'd, siis Stephen oli hoopis teisest puust - tõsisem ja asjalikum. Minu jaoks muutus just tema loo kangelaseks, kelle pärast sai lehte keeratud ja edasi loetud.
Stepheni paariliseks sarjas määratakse Aurelia ning nende loos oli kõik see, mis peategelaste armuloos puudu jäi. Ausalt öeldes väärinuks just see paar tervet raamatut, sest kahjuks kirjutas autor neist üsna väha ja kuidagi kiirustades. Kurb. Stepheni ja Aurelia suhe oli ka ainus põhjus, miks ma raamatule kuuest kolm punkti annan.
Aga ma ei anna alla. Tean, et Susan Mallery oskab kirjutada. Tuleb vaid need pärlid halli massi hulgast üles leida.

Hinne: 3 / 5

Sarja raamatud:
"Täiuslikku püüdes"
"Peaaegu täiuslik" 
"Täiuslikkust leides" 
"Üksnes minu" 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...