neljapäev, 9. august 2012

"Animal Magnetism" - Jill Shalvis

1. raamat sarjast "Animal Magnetism"

Lilah Young on kogu oma elu elanud väikelinnas linega Sunshine. Juba aastaid on ta loomade hoiupaiga kaasomanik ning valmis tormama appi abitutele ja hädas loomadele nii öösel kui päeval. 
Brady Miller on piloot, kes lennanud mitmes kriisikoldes. Viimaks ometi on mees tagasi kodulinnas, et kasuvendade loomakliinikule, kus ta siiani on olnud vaikiv partner, silm peale visata.
Brady on kindel, et paarist päevast piisab, et Adami ja Delli äriga tutuvuda, vendadega paar õlut libistada ja siis taas teele asuda. Kuid siis sõidab ta korralikult pargitud autole sisse roostehunnik, milles on kutsikad ja part ja siga ja ... üsna räsitud moega Lilah Young. 
Ning korraga leiab Brady, et tal on kutsikas nimega Twinkles, putitamist vajav helikopter ja üsna mugav koht Lilah voodis.

Arvamus:
Ma ei suutnud kuidagi loosse süüvida.
Loomad olid nunnud ja kõigi naistegelaste arvates oli meespeategelane veel nunnum. Käis pidev ohkimine ja ahhetamine - milline keha, millised lihased, milline tagumik (pööritan praegu silmi).
Mulle peategelased eriti ei meeldinud. Ma ei saanud aru nende sisemistest konfliktidest ja raamatu lõpus olid nad minu jaoks lihtsalt plakatimaterjal - kenad inimesed, keda ma ei tunne ja ei tahagi lähemalt tundma õppida.
Tegevuspaik oli aga viimase peal - loomakliinik ja loomade hoiupaik - ja põhjus, miks ma raamatut lugema hakkasin. Kahju, et seal midagi ei toimunud. Vot nii. Lõpuks ometi taipasin, mis mind häiris - raamatus juhtus väga vähe.
Aga võibolla olid mu ootused liiga kõrged, sest olin Jill Shalvise paari raamatut varem eesti keeles lugenud. Mäletasin, kui naljakad need lood olid. No, see siin ajas mind paaril korral muigama, aga see oli ka kõik. 


Hinne:  2 / 5

Sarja raamatud:
"Animal Magnetism"


Mul õnnestus internetist leida ka raamatu tagakülje pilt, mis on veel lahedam, kui esikaane pilt.
Borders True Romance

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...