kolmapäev, 8. august 2012

"A Kingdom of Dreams" - Judith McNaught

1. raamat sarjast "Westmoreland"

Royce Westmoreland, keda rahvas hüüab Hundiks, on valmis iga hinna eest Merrickite klanni murdma. Mees ei kohku tagasi ka inimröövi eest. Jennifer Merrick ja ta õde Brenna on alguses šokis kui taipavad, et kloostrikooli maa-alalt röövis nad kurikuulus inglise Hunt. Kangekaelne Jennifer otsustab põgeneda ning muudab niimoodi Royce'i elu põrguks. Kuid siis juhtub midagi ootamatut. Endale märkamatult on Jennifer oma vangistajasse armunud. Neiul tuleb valida vaenlase armastamise ja perekonnale lojaalse olemise vahel.

Arvamus:
Paljud armastusromaanide austajad on nimetanud "A Kingdom of Dreams" oma lemmikraamatuks või suisa üheks parimaks kirjutatud ajalooliseks armastusromaaniks. Eks maitsed ole igasuguseid. 
Kohati oli tegu hea raamatuga, võib isegi öelda, et väga hea raamatuga. Ma nautisin Jenniferi ja Royce'i vahelisi vestlusi ning väga leebe Brenna ettevõtlikkust ja kavalust. Kuid oli ka sündmusi ja seiku, mis panid mu pead raputama. Ajad võisid ju teised olla, kuid miks autor osadel asjadel just nii minna laskis, jäi mulle suureks mõistatuseks. Samuti ei saanud ma aru Jenniferi täiesti pimedast lojaalsusest oma klanni suhtes. Pärast kõike, mida nad olid teinud ja mida Jennifer tänu oma perekonnale oli üle elanud ... lihtsalt arusaamatu. 
Rohkem meeldisid mulle Brenna ja Stephan ning ma olin tõeliselt pettunud, et nende loole nii vähe tähelepanu pöörati. 

Hinne: 3 / 5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...