laupäev, 31. detsember 2011

Tagasivaade

Kuulsin umbes neli kuud tagasi bussis järgnevat ütlust:
"rahvas tahab alati tsirkust ja leiba, tsirkust seda rohkem, mida vähem on leiba." 
Olin selle ütluse juba unustanud kuni postitasin 2011. aastal loetud raamatute nimekirja. Oma selle aasta kergemeelset lugemisvara vaadates hakkasin mõtlema, kas vanaproual, kes sellele väga vanale ütlusele oma vaatenurga lisas, oli õigus. Kas ma olen proovinud igal viisil kompenseerida puudujääke oma elus?
Ning kas see oli mu teadlik otsus või alateadvuses olev enesesäilitusinstinkt?
Mmhh , ma polnud varem sellele kunagi mõelnud.
Kas ma loen sellest, mida mu elus hetkel pole, aga mida hing ihaldab?
Romantika, kuum suhe, peadpööritavad seiklused õnneliku lõpuga? -  Võibolla tõesti.
Kas ma olen sellepärast õnnetu? - Kindlasti mitte.

Ausalt öeldes olen ma väga nautinud ajaviitekirjanduse lugemist. Ja kuna ma naudin seda, siis saan vaid lubada, et 2012. aasta toob endaga lisa  - veel rohkem krimkasid, põnevikke, fantaasia- ja seiklusjutte  ning loomulikult igat sorti armastusromaane.

Kaunist aastavahetust ja õnnerikast uut aastat kõigile!


2011 - Loetud raamatute nimekiri  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...