kolmapäev, 19. oktoober 2011

Jane Eyre'ist

Ma sain sõbranna käest noomida, et "Jane Eyre" on nii pikalt "hetkel loen" raamatute lahtris olnud. Väga peenetundeliselt uuris ta, kas ma ikka loen raamatut või on pilt sinna lihtsalt blogile kaalu lisamiseks postitatud.

Ausalt öeldes tuli küsimus mulle täieliku üllatusena. Esiteks ei teadnud ma, et ta üldse mu blogist midagi teab. Teiseks pole mul kunagi mingeid raamatu lugemise tähtaegu olnud. Okay, Psy -Changelings sarja puhul oli, kuna tahtsin kõik meelde tuletada, enne kui Hawke'i raamat novembris minuni jõuab.

Mis aga "Jane Eyre" puutub -  jah, ma loen raamatut. Olen 16. peatüki juures. Ja loodetavasti järgmisel nädalal saan raamatu läbi ja postitan ka oma arvamuse.
Samas ei luba ma, et see on blogi järgmine postitus. Mul on kombeks õhtuti riiulilt suvaline raamat haarata ja kui algus köidab, siis ....
Njah, siis jõuab see ka siia.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...