teisipäev, 16. august 2011

Käik raamatupoodi

Olgu taevas kiidetud, et raamatupood asub kaubanduskeskuses, kuhu ma enamasti ei viitsi minna. Kahjuks asub paar sammu raamatupoest edasi mu juuksurisalong. Ja sinna pean ma tahes tahtmata iga paari kuu tagant minema. Ning kui juba raamatupoe silt paistab, hakkavad tööle minust tugevamad jõud. Kiusatus on SUUR. Täpselt nagu täna. Lausa magnetiga tõmbas raamatupoodi. Käisin siis riiulite vahel, mõttes ila tilkumas, silitasin hardalt raamatute kaasi ja üritasin hindu nähes nõrgaks läinud jalgel seista.
Minu teooria: Ettenägelikult mööda poodi paigutatud tugitoolid ongi tegelikult selleks, et hindu näinud jõuetuks muutunud kliendid saaks sinna taguotsa toetada. Ja mida kallimaks lähevad raamatud, seda mugavamaks muutuvad toolid.

Pärast mitut ligi 20-eurose raamatu uudistamist juhtus väike ime. Tõmbasin järjest riiulist välja soodushindadega teoseid. Nii sattusid mu raamaturiiulisse "Vampiraadid", lapsepõlve lemmik "Krabat", krimka "Kõrged panused" ja hiiglama suur "Mütoloogia", mida hing on juba kuid ihaldanud.

Kodus tšekki vaadates oli küll tahtmine ulguda, aga on hullemaidki asju üle elatud, kui käik raamatupoodi. Lohutasin end sellega, et hoidsin end poes targu DVD ja CD riiulitest eemale. Tark tüdruk nagu ma olen.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...