pühapäev, 21. august 2011

Hindamisest

Kriitiline sõbranna leidis, et ma hindan raamatuid liiga kergekäeliselt. Talle ei mahtunud pähe, et nii paljud raamatud on saanud maksimumi, aga tema lemmikud jälle väga madala hinde.

Rõhutan siis uuesti üle, et tegu on vaid minu arvamusega. Ma ei ole kirjanduskriitik, ajakirjanik või tõlkija. Olen tavaline 30ndates naine, kes pärast tööd ja erialakirjandusest läbi närimist, tahab lõõgastuda hea raamatuga ja lugeda midagi mõnusat. Hinde panen vahetult pärast raamatu lõpetamist just selle tunde järgi, mille raamat tekitas.

Nii et jah, osaliselt sai Dick Francise "Närvidemäng" väga kõrge hinde kuna viis mu mõtted elamises pesitsevalt parasiidilt eemale. Aga samas on tegu ka väga hea looga, mis on meisterlikult eesti keelde tõlgitud. Ma ei saa seda öelda viimaste Nora Robertsi romaanide kohta, kus pidin lauseid mitu korda üle lugema ja tiigrist sai vahepeal lõvi. 

Kui keegi tahab arvamust avaldada ja isegi vaielda, siis see on alati oodatud. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...