kolmapäev, 16. veebruar 2011

Esimene postitus

Minu armastus raamatute ja lugemise vastu on pea kõik mu pereliikmed mingil ajaetapil endast välja viinud. Kes on olnud mures raha, kes ruumipuuduse või aja pärast, mis ma lugemisele pühendan. Kuid lõpuks ometi, pärast aastatepikkust ootamist, on mul tuba, mille seinu ääristavad riiulid. Ja riiulitel on mu lemmikautorite teosed ilusasti ritta seatud.
Toanurgas seisab ka trenažöör, et keha kängu ei jääks, kui raamatutest vaimutoitu ammutan.

Olen kõigelugeja - ahmin endasse nii väärtkirjandust kui kergemat ilukirjandust. Minu raamaturiiulist võid kõrvuti leida Nora Robertsi ja Charles Dickensi teoseid.
Viimasel ajal olen aga lõõgastuseks lugenud palju kergema sisuga romaane ning neid väga nautinud.

2 kommentaari:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...